Blog

contentmarketing uitbesteden

Contentmarketing uitbesteden: doen of niet?

Wil je je contentmarketing uitbesteden aan een professional? Dan vind je in dit artikel een overzicht van de voor- en nadelen hiervan. Ook ontdek je wat contentmarketing precies inhoudt en waarom het een nuttig marketingmiddel is voor je bedrijf. Wat is contentmarketing? Met contentmarketing wordt het verspreiden van waardevolle content bedoeld voor een specifieke doelgroep. Dit kan gaan om blogs, landingspagina’s, afbeeldingen, ebooks, whitepapers, infographics en video’s. Het doel van […]

Lees verder
nieuwe klanten werven

Nieuwe klanten werven: 10 bewezen manieren

Wil je nieuwe klanten werven voor je bedrijf? In dit artikel vind je 10 tips om nieuwe klanten binnen te halen. Ik geef je adviezen en creatieve manieren om klanten te vinden en te binden, zowel online als offline. Benieuwd geworden? Lees hieronder verder en laat je inspireren. 1. Verander je mindset over sales Veel ondernemers zijn goed in hun vak, maar hebben een hekel aan sales. Vaak omdat ze […]

Lees verder

Zo maak je een goede Instagram-bio (4 tips!)

Je Instagram-biografie is een belangrijk onderdeel van je Instagramprofiel. In je Instagram-bio vat je samen wie je bent en wat je jouw volgers te bieden hebt. Dat geldt voor je persoonlijke Instagrampagina, maar ook voor de Instagrampagina van je bedrijf. Benieuwd hoe je een aantrekkelijke Instagram-bio maakt en hoe dit bijdraagt aan je online marketing? Dit artikel helpt je op weg! Wat is een Instagram-bio? Je Instagram-biografie vormt het bovenste […]

Lees verder
contentkalender

Wat is een contentkalender? (+ tips en adviezen)

Een contentkalender is bedoeld om je contentmarketing te structureren. Maar wat is een contentkalender precies? En hoe kun je er zelf eentje maken? In dit artikel ontdek je er alles over. Wat is een contentkalender? Een contentkalender is een overzicht van alle informatie die je via marketingkanalen wilt verspreiden. In de contentkalender staat beschreven wat je wilt publiceren, wanneer dit staat gepland en welk kanaal je hiervoor wilt gebruiken. Waarom […]

Lees verder
Tekstcorrectie

Wat is tekstcorrectie (en wat kost het)?

Wil je zeker weten dat je tekst foutloos is? Dan is tekstcorrectie dé manier om je tekst te verbeteren. In dit artikel ontdek je wat tekstcorrectie is, hoe het in zijn werk gaat en welke tarieven je hiervoor kunt verwachten. Ook kom je te weten wat de meest gemaakte taalfouten zijn in het Nederlands. Wat is tekstcorrectie? Onder tekstcorrectie verstaan we het controleren en verbeteren van teksten. Bij tekstcorrectie wordt […]

Lees verder
meest gemaakte taalfouten

12 meest gemaakte taalfouten: met deze tips gaat het nooit meer fout

Taalfouten. Voor de één zijn ze een doorn in het oog, terwijl de ander ze niet eens opmerkt. Veel mensen die websiteteksten of rapporten schrijven, hebben niet eens door welke schrijffouten ze maken. Toch kunnen taalfouten de ervaring van de lezer flink verpesten. Zo kan een klant afhaken wanneer die ziet dat je spelfouten maakt. Ook kan een taalfout ervoor zorgen dat je tekst verkeerd begrepen wordt of dat je […]

Lees verder
Pakkende webteksten schrijven

Pakkende teksten voor website schrijven? Tips voor 2024!

Heb je een bedrijfswebsite en wil je meer online bezoekers bereiken? Dan heb je pakkende webteksten nodig. Maar hoe schrijf je een goede webtekst? Waar moet een tekst aan voldoen om goed te scoren in de zoekmachine? En hoe zorg je dat bezoekers via deze webteksten converteren? In dit blog vind je een stappenplan voor het schrijven van pakkende teksten voor op je website. Wat wordt verstaan onder webteksten? Een […]

Lees verder
goede landingspagina

Goede landingspagina maken: mijn 7 tips

Landingspagina’s zijn belangrijk voor iedereen die bezoekers wil trekken met een website. Maar hoe maak je een goede landingspagina? Waar moet zo’n pagina aan voldoen? En welke tips helpen je om de perfecte landingspagina te schrijven? In dit blog leer je stap voor stap hoe je nieuwe klanten werft met een landingspagina. Wat is een landingspagina? Een landingspagina is een pagina op je website waarop mensen als eerste binnenkomen nadat […]

Lees verder
Strategie online marketing bepalen

Strategie online marketing bepalen: 5 stappen

Als je online wilt groeien met je bedrijf, kun je niet zonder onlinemarketingstrategie. De kans is groot dat je vol goede moed begint aan creëren van je online strategie, maar dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Op internet lees je immers van alles over SEO, SEA, e-mailmarketing, contentmarketing en social media. In dit blog ontdek je in 5 eenvoudige stappen hoe je jouw strategie online marketing […]

Lees verder
Website sneller maken

Website sneller maken in 6 stappen

Wil je beter scoren in Google en websitebezoekers een optimale ervaring bieden? Dan is je website sneller maken een belangrijkste eerste stap in je online strategie. Voordat je aanklopt bij je webbouwer of bij een online marketeer, kun zelf al de nodige stappen zetten om je website te versnellen. In dit blog vind je 6 tips waar je vandaag al mee aan de slag kunt. Je website sneller maken: waarom […]

Lees verder

Gratis adviesgesprek

Wil jij klanten vinden en binden middels online marketing? Arie Vogelaar gaat graag met je in gesprek over de mogelijkheden.